Favoriter just nu

Känner mig lite som kvällstidningarna, som drar upp icke-nyheter på sommaren. Men det här verkade ändå ganska roligt. Lagom oviktigt, men ändå lite trivsamt. Så. 

Mina favoriter just nu. 

Blogglista lånad härifrån 

Sminkprodukt: Min cc-cream. Färg, ansiktskräm och solskyddsfaktor i ett. Toppenbra när smink inte är högprioriterat. (Att en sminkprodukt skulle inleda en lista med på mina favoriter just nu är anmärkningsvärt i sig, men nu stod det ju så!)
Källa

App: Anagrapp är en app som jag har fastnat i. Förutom Storytel, Spotify och Instagram. Kollar även diverse väderappar och Platsbanken oftare än vad som kan anses nödvändigt.  
Anagrapp

Serie: Orange is the new black och Skam har jag kollat på senaste tiden.
Källa

Podd: Skäringer och Mannheimer. Annars lyssnar jag mest på P1.
Källa

Plagg: Köpte nya shorts på Lindex nyss, chinosaktiga så man känner sig lite klädd, men så mjuka att de går utmärkt att sova gott i när man slumrar till i soffan! Viktigaste när man är trött och har ont. 
Lindex

Mat: Grillad lax med kokt nypotatis och romsås, serverad tillsammans med sommarsallad. Yum! (ICA kallar det tantmat, men då får det väl vara så!)
Källa

Godis: Marabou mjölkchoklad äter jag i skrivandets stund...
Källa
Vilka är dina favoriter just nu? Kommentera eller länka!

2 kommentarer:

  1. Min lista:

    Smink: Använder inte... Hudkräm från Apoteket, räknas det ? :D

    App: Hmm... Får väl bli spelen jag har på telefonen, Candy Crush och Wordfeud. Och Instagram då, där jag kan fastna och tiden bara rinner iväg!

    Serie: Har precis skaffat HBO så det har blivit mycket serier sista tiden. The Handmaid´s tale var bra, BIg little lies likaså, Divorce var helt ok, The Affair och The Leftovers likaså, fast det är ju såna jag sett klart... Den serien jag ser fram emot varje avsnitt av varje vecka just nu är Twin Peaks: The Return. Älskade den tidigare serien och blir fascinerad av David Lynchs hjärna, man undrar ju hur den funkar :D Konstigt, mystiskt, fascinerande och väldigt annorlunda!

    Podd: har aldrig lyssnat på en podd i hela mitt liv, sa tanten :D Men Mannheimer & Skäringer har jag hört så mycket gott om att jag måste lyssna på dem snart.

    Plagg: Mina lösa, trekvartsbyxor som jag har i svart och mönstrat. Älskar dem! Tror det kallas culottebyxor.

    Mat: Just nu är favoriten varmrökt lax, i god sallad med perfekt kokt ägg och smarrig dressing.

    Godis: Försöker undvika men älskar allt med lakrits, gärna så salt som möjligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du delar din lista! Roligt att veta typ onödiga fakta! ;)
      Kram

      Radera